29 maart 2016

Pretty Little Liars

Heii,
Afgelopen dinsdag was de laatste PLL aflevering van seizoen 6. Ik kan nu echt niet wachten tot seizoen 7 want het is zo spannend!! Maar als je PLL niet hebt gezien of nog ergens aan het begin bent van de serie pas op want ik ga misschien een klein beetje spoierlen, niet veel ofzo, want ik ga namelijk de PLL tag doen. By the way PLL is echt een hele leuke serie en zeker de moeite waard om te kijken!

Winona
Fabienne

Wie je favoriete character? 
ARIA!!! Al vanaf het begin van de serie is ze mijn favo personage en nu alleen nog maar veel meer. Ze is gewoon zo leuk en ze maakt ook zo veel mee. Ook is haar nieuwe kapsel echt geweldig!
Spencer! Ik vind Spencer zo leuk omdat ze altijd alles wil proberen op te lossen! Misschien doet ze me een klein beetje aan mezelf denken.

Wie denk je dat A is?
Aan het einde van seizoen 6A kwamen we er dus achter dat Charles/Charlotte/Cece A is maar er is nu een nieuwe A en al vanaf zo wat het begin denk ik dat Elliott, de dokter van Charlotte er iets mee heeft te maken heeft en dat blijkt dus ook in de laatste aflevering.
Ik vind Elliot ook erg verdacht, maar Sara Harvey gedraagt zich soms ook verdacht.

Wie ship je?
EZERIA!! Zoals je net al hebt kunnen lezen is Aria mijn favoriete personage en Ezra en Aria zijn gewoon zo cute samen en ze passen ook super goed bij elkaar. En nu ze samen een boek schrijven lijkt het er ook op dat ze weer samen komen en dat zou echt geweldig zijn!!
SPOBY! Ik vind ze zo schattig samen, erg jammer dat ze uit elkaar zijn en dat Toby verloofd is met Yvonne.

Favoriete slechterik?
Mona denk ik. Ze is echt een persoon dat om haar vrienden geeft en in alles voor hun in staat is en ik denk ook niet dat ze nu nog slecht is want ze doet gewoon zoveel voor iedereen.
Hier ga ik ook voor Mona. Ik heb haar altijd wel een leuk en soms ook wel mysterieus personage gevonden.

Wie denk je dat een slechterik wordt?
Ik denk dat Melissa, de oudere zus van Spencer, wel snel een slechterik zou worden want ze is zo een persoon dat zichzelf het belangrijkst vindt en ze doet ook best wel veel dingen die ze dan voor iedereen geheim houdt. Ze zou eigenlijk gewoon de perfecte slechterik zijn.
Daar ga ik in mee.

Wie denk je dat het meest heeft geleden door A?
Ik denk eigenlijk Allison want zij is wel degene die heel lang is gevlucht door A en ze was ook de eerste die slachtoffer werd van A.
Alle meiden hebben heel erg geleden, ik zou er niet zo een uit kunnen pikken.

Van wie vind je de kledingstijl het leukst?
Ik denk dan wel Emily want zij heeft een beetje stoere/casual kledingstijl en ik vind dat de andere meiden een wat opvallendere kledingstijl hebben en soms ook wel een beetje apart.
Ik vind de stijl van Hanna wel leuk. Het is een beetje meisjesachtig en ik zou het zelf niet snel dragen maar sommige dingen zijn echt schattig!

Op wie heb je van de PLL cast heb je een crush?
Nou eigenlijk niemand. Maar als ik dan toch moet kiezen Ian Harding wie Ezra speelt.
Niet echt iemand, maar ik vind de acteur die Toby speelt er niet verkeerd uitzien!

Wie is je minst favoriet personage van de 4?
Hanna want ik vind dat ze alles overdrijft en soms alleen maar aan haar zelf denkt.
Dan ga ik ook voor Hanna, ze is soms een beetje bitchy.

Welk moment vond je het meest schokkend?
Geen idee er waren zoveel momenten!!
Ehm, er waren er zoveel kan er geen uitkiezen!

Wat zou je doen als A achter jou zat?
Ik zou sowieso naar de politie gaan!! In mijn eentje kan ik het denk ik toch niet oplossen en maak ik het probleem alleen maar groter.
Proberen om die bitch in de val te lokken!

Wat is je favoriete aflevering tot nu aan toe?
Nou ik heb echt werkelijk geen idee het zijn er zoveel ik vind ze allemaal super leuk!
Elke aflevering was geweldig!

Nou dit was het dan alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden!! Is er nog een tag die jullie willen die wij doen zet het dan in de comments. Tot de volgende keer en als jullie net zoals ons toetweek hebben veel suc6!!
xxx Winona en Fabienne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten