12 maart 2016

Taspakken; Londen

Heii,
Volgende week gaan wij met school naar Londen!! Ik heb er echt heel veel zin in. Vandaag ga ik jullie daarom vertellen wat ik allemaal mee ga namen want ja soms is dat best wel moeilijk.

Handbagage
- Een powerbank want we moeten best wel lang in de bus en boot en als je muziek gaat luisteren gaan je batterijen best snel leeg en op de terugweg gaan we ook in de nacht.
- Oortjes want anders kan ik geen muziek luisteren.
- Een tijdschrift denk ik want als ik dan even niks te doen heb dan kan ik wat gaan lezen.
- Pen en papier het is gewoon heel handig want dan kan je in de bus galgje, pictonary, boter, kaas en eieren en nog veel meer spelletjes spelen.
- Drinken natuurlijk, ik denk dat ik een flesje water en nog iets van sap ofzo ga mee nemen.
- Snoep of course!
- Mijn telefoon en paspoort maar dat is denk ik wel logisch.
- Wat van die voorverpakte snacks zoals crackers, rijstwafels, ontbijtkoek en dat soort dingen want we moeten dus in de bus lunchen en het is ook nog gewoon voor door de week in Londen voor als ik nog honger heb.
- Ik denk ook nog een notitie boekje waarin ik dingen kan opschrijven die we hebben gedaan in Londen maar ik weet niet of dat ik wel tijd heb om er in te schrijven,
- Mijn portemonnee met euro's en ponden, en ik stop daar meestal ook wat pleisters in voor als er iemand is gevallen ofzo.

Bagage
- Een wereldstekker want in Engeland hebben ze natuurlijk andere stopcontacten.
- Ik weet niet hoe het heet maar een stekker waar meerdere stopcontacten aan zitten want ik weet niet hoe veel stopcontacten er in de hotel kamer zijn.
- Kleren en al die dingen, in Londen is het weer natuurlijk heel wisselvallig dus ik denk dat ik gewoon korte mouwen T-shirts meenemen en een vest zodat ik die altijd uit kan doen.
- Toilettas met tandpasta, tandenborstel, borstel, deodorant, shampoo en al dat soort dingen.
- Pringles want die gaan niet zo makkelijk stuk en chips moet gewoon mee naar Londen voor in de avond op de kamer!
- Mijn telefoon oplader natuurlijk en de powerbank oplader.
- Ik denk ook nog een stokkaarten voor als we ons echt heel erg vervelen op de kamer.

Dit was het dan wel denk ik allemaal. Het kan best dat ik iets vergeten ben want op dit moment pak ik mijn tas niet in maar ben ik aan het bedenken wat ik allemaal mee moet nemen. Neem jij nog iets belangrijks mee wat ik niet heb gezegd zet het dan in de reacties en tot morgen.
xxx Winona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten